tisdag 10 maj 2011

no time for us

1. vad heter du? Amanda
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sasha, helt klart. Funderar faktiskt på att byta.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De funderade på Matilda/Fatima.
4. vilket stjärntecken är du? Lejon.
5. vilken årgång är du? 94
6. vart bor du? Stockholm
7. bott utomlands? Nope.
8. flyttat antal gånger? 1
9. vart skulle du vilja bo? trivs bra där jag bor.
10. vilken skolklass? MPJ10A
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte riktigt , något inom skrivande eller bodymods.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.77
2. hur mycket väger du? -
3. hårfärg och frisyr? Långt brunt
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? Ögonen
6. minst nöjd med? näsan
7. skostorlek? 40
8. glasögon? läsglasögon
9. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen , i naveln och ett hål i läppen som aldrig vill läka igen ordentligt.

FAVORITER
1. filmer? valfri disneyfilm
2. låtar? åh , finns så många bra.
3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? pizza/sushi, citronsaft <3
5. djur? alla djur fina/speciella men ska jag välja favorit är det nog katt eller hund. Annars är sälar fina.
6. färg? Vit , ljusblå , gul , röd , svart. typ.
7. parfym? Vanilla blues
8. tv-program? Skins
9. ämne i skolan? Mediaproduktion
10. sysselsättning? spenderar mycket tid med vänner eller framför dator eller xbox

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen alls
2. vad använder du just nu för skor? låga vita sneakers eller sandaler.
3. favoritfärg på kläder? älskar färgglada kläder!
4. favoritmaterial på kläder? Spelar ingen större roll, bara det är mjukt. C:
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? fina sommarklänningar, linnen/tunikor , och ett par jeansshorts.
6. favoritaffärer? Beyond retro , bikbok , newyorker H&M osv.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika från månad till månad.
8. favoritmärke? har inget.
9. vad har du för byxstorlek? ingen aning
10. vad har du för tröjstorlek? vetinte

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet mysigt
2. vilken färg på tapeterna? Vita
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vita väggar , resten av rummet har mkt olika färger
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen , den är stor så jag kan breda ut mig , mjuk och extremt skön att sova i <3
5. vad vill du ändra där inne? få upp mer grejs på väggarna
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Nej
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? mobilen?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en gångväg
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, klär på mig , lyssnar på musik , spelar , stänger in mig när jag är upprörd.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? bara jag och mina finfina kissekatter.
10. favoritpryl i rummet? dator antagligen

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Istvan.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? använder inte jacka :c
b) skolväska just nu? nycklar , mattebok , pennor , tändare, solglasögon busskort osv.
c) handväska eller liknande just nu? busskort , plånbok typ ( den är liten ok )
3. vad är du beroende av? näe
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? vene , smakar mint göre iaf.
6. vad tror du på? reinkarnation
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ateism
8. vad köpte du senast? lunch
9. har du nåt husdjur? 3 missar & en vovve.
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: svartochvit rutig ( ful som stryk är den )
tandborste: svart
smycken: mitt halsband med fågelbursberlockshit.
solglasögon: extremt stora med svanar på sidorna i brist på annat -.-
underkläder: ?
nagellack: oftast inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar