torsdag 21 april 2011

i döda vinkeln ser jag allt du gör

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg: Mot nya människor ja , annars nej.
Smart: När jag vill :)
Långsam: Något
Stressad: Det händer
Tålmodig: oftast inte
Djup: Jorå
Öppen: Jo
Ärlig: Ja
Positiv: Försöker vara så positiv som möjligt, så ja.
Rolig: Mjo det händer :)
Ansvarsfull: Oftast

VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Pussat en av samma kön: Aa
Slagit en kompis: på skoj?
Berättat hemligheter: eh , ja?


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: tror jag inte
Gett någon ditt hjärta: nej
"Playat": nej
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: näe
Varit otrogen: nej

FAVORITER (FAVORIT):
Låt just nu: finns många bra men just nu är jag lite fast på "fanfanfan" av thåström <3
Film: Girl interrupted , the virgin suicides eller valfri disneyfilm.
Bok: "Lolita" av Vladimir Nabokov.
Lärare i skolan: Oscaaaaar
Plats: hemma , min säng.
Frukt: Citron , körsbär.

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt: jaaa?
Opererat mig: nope
Sjungit i duschen: gör inte sånt
Hoppat bungyjump: aldrig
Fobi för något: men ja
Sett någon dö/ död : Nej
Varit på begravning: faktiskt inte.
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Skriva eller tala: både och.
Vatten eller cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: beror på sällskap och humör
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Vänskap
Bio eller hemmakväll: upprepar " beror på humör och sällskap "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar